Duyguozgur 2.ay ve 4.ayda yaptırdım. Hastaneden satın aldım rotarix ti galiba adı. Ağızdan damla damla içiriyorlar. İçtikten sonra hemen kusma olmamalı emzirme de yok. Bi yarım saat hastanede bekledik çıktık. İlacın yapıldığı gün ya da sonraki bir kaç gün kaka sıvı ishal gibi olabiliyor normal. Ateş vs yapmadı bizde. Yani illa ateş düşürücü kullanmaya gerek yok