Bebelac gold kullanıyorum 7 ayından itibaren kılo aldırımı ve gelısımıne destek sagladıgını dusunuyorum acıkcası, koku var ama duz olan bebelac lara gore daha az koku var bebegınızın 2/ 3 kere vermeyle ıcıp ıcmedıgını anlamanız bıraz zor bır haftaya yakım sure en az denemelısınız biz cunku neredeyse pıyasadakı tum mamaları denedık 😂🙈