MerveSinan Kızlar sütümü sağarak biberonla veriyorum.Gecen gün göğsümün ucunda su toplanmıs gibi bir baloncuk olmustu.kücüktü gecti sonra.Ama bugün yine olmus daha iri sanki su toplamıs gibi ve tam meme ucunda ucu da tıkiyor gibi dusünüyorum.Basına gelen var mı ? Neden oluyor ? Nasil gecer ? Bilenler yardım lütfen
Zodyak Benımde olmustu, hastane usulu pomla ıle sagdıgım zamanlar, pompadan tahriş oluyor işte o yuzden olusuyor zamanla gecıyor