Evet hanımlar ; dün itibari ile gece hiç uyumadı hep ağladı , esniyor uyumuyor. Babasını da uyandırdı gece 4 te oturduk oyun oynadık. gündüz uykusunu cok yaptı diye düşündüm ve bugün tek uyku yaptım. Gün içinde hep kucak istedi , huzursuz du ara ara ağladı huysuzluk yapıp 😑şimdi uyudu erken uyusun dedim yarım saat sonra uyandı 🤷🏻♀️ Atak haftası mı dersiniz ??
Sizde durumlar nasıl ?
Yada bu aylarda bu durum neden yaşanıyor varmı bilen