Kesinlikle fatih fırıncı milli eğitimin orada muayenehanesi.fiyat 500 muayene.galiba 700 civarı da test yapıyor.ben 4 aydır ona gidiyorum bebeğimin çoklu besin alerjisi çıktı 4 aydır verdiği ilaçları kullanıyorum sıkı bir diyet yapıyordum.bu ay süt basamagi açtı bana kontörlü bı şekilde yemeye başladım şimdilik bı sıkıntı yok.cok memnunum fatih beyden tavsiye edebilirim.tabi siz giderseniz memnuniyet dereceniz ne olur bilemem