Kızlar bebeğime 4 aylık alışını yaptırdık şu 3 lü aşıdan sonraki aşıyı 2 tane bacaktan yapılan aşıyı bugün farkettim sağ bacağında sertlik var dokununca içinde sert bişey var kafama çok takıldı sizde de oldu mu yoksa hemen hastaneye mi götürmeliyim 2 gün önce oldu aşısını