Fatmaersoy Dün çocuk doktoruna gittim oğlum 4.5 aylık liste verdi bana yavaş yavaş tadımlık yoğurt meyve püresi ile başla dedi ben tereddütteyim 6 aya kadar anne sütü sadece genelde verin diyorlar.Anne sütü ile besliyorum bebeğimi bir tek ne yapmayalım anneler
Ozgemre Fatmaersoy 5 aylık oğlum sadece mamayla besleniyor benim doktor başlqtmadı 6.ayı bekleyelim dedi anne sütü almadığı halde
dunyaharikasi Fatmaersoy benim ile aynı ayar bebeğiniz ben de liste istedim yumurta ve tahıllar haricinde meyve sebze ve yoğurdu günde üç öğün tasımlara başlayabileceğimi söyledi. Bende bekliyorum neyi bekliyorsam listenizi bizimle de paylaşır mısınız
Jrmommy Fatmaersoy sadece mamayla besleniyordu doktor 6.ayi bekle dedi ben de bekledim zaten baslayinca da tadımla başlanıyor erken baslamaya gerek duymadım
Alparslan616161 Fatmaersoy anne sütü alana ek gıda vermiyorlar normalde bende mamayla besliyorum sadece doktora dedim hani yetişemiyorum mamalar pahalı 4.5 aylıkken başlatırız dedi. Ama emseydi başlatmazdm dedi
Fatmaersoy Jrmommy öyle üç öğün olarak 6 ay gibi beslenme değil zaten tadımlık 3 gün yoğurt 3 gün püre yedirerek çocuğun damak tadımı oluşsun diye sanırım
Alparslan616161 Fatmaersoy ozmn zamanı gelince başlarsnz hatta emzirdiğim zamanlar sorduğum da bi doktor bna 5.5 aylıkken bi yemek kaşığı günde bi kere elma suyu havuç suyu felan ver bağırsakları alışsın ek gıdaya başlamadan önce daha ii çalıştırır demişti 6.aya geldiğin zamanda bunları yoğurdun içine koyarak verirsn demişti şimdi sadece mamaya mahkum oldığımuz için 4.5 ayda başlicaz belki daha erken başlarm konuşupta doktorla çünkü mama içmiyor zorla veryrm
Alparslan616161 Fatmaersoy 1 haftada 500 TL para veriyrm mamaya hergeçen gün zam geliyor. Emzirmiyorum hani benm işim daha zor
Edanurkkeless Fatmaersoy mamadan daha iyi ek gıda değil tabiki mamanın yeri ayrı ek gıda nın yeri ayrıdır.İlk 12 ay ek gıdadan fazla ne anne sütü veya mama ile beslenmeli bebek.Bebeğin bütün gelişimleri için anne sütü şarttır anne sütü yoksa anne sütüne en yakın şey mamadır ek gıda değil.
Ece__ Fatmaersoy benim kızım 5 aylık oldu yeni, bu ay inanılmaz bir beslenme reddi vardı ve çok az kilo almış ek gıdaya başlayalım mı dedim ama doktor buna rağmen izin vermedi. 6. Ayı bekleyeceğiz dedi