sonsuz17 Ben kadin dogum ve cocuk doktoruna sormustum kullanabilirsin dediler eczaneciyle de konuştum o da onerdi en son 170 tl felandi şuan ama elimde yarim siseden az var zamlar malum en son kac oldu bilmiyorum. Sana soyle soyliyim ben aslinda eczaneye mama almaya gittim sutum gelmiyordu 42 gunlukken eczaci bana cok kizdi mamaya kosma kendinle ugras dedi 42 gun gelen sut kesilmez dedi. Solgar b12 onerdi sonra e bebekten malt icecek al dedi ben ikisiyle ilerledim. Malt icecekler zaten bildigin komposto hani yapabilirsen oyle ic malum bebekle yapilmiyor pek ben bi zaman aldim sonra yaz gelince visne suyu felan kaynatmaya basladim. 6 ay 22 gunluk sutum yetti 6 aylik olunca ama ek mamaya basladim gunde 2 kez takviye o da hergun değil bazen sutum cok iyi geliyor bazen az ozellikle yorgunsam o zamanlarda veriyorum ek gida da daha tadimlarda oldugum icin cok veremiyorum. Bana cok faydasi dokundu acikcasi hem enerji verdi hem sutun kalitesi artti çoğaldı canim