Öncelikle herkese iyi bayramlar dilerim benim 14 aylık bi oğluşum var emerek uyur ve memeye bağlı bebeklerden . Bagzı geceler meme agzında uyuruz beraber. Artık yorulmaya başladım ve gece beslenmesinin oluşturabileceği zararlar beni korkutmaya başladı . En azından gece beslenmesini kesmek istiyorum. Tavsiyelerinize ihtiyacım var . Daha önce bu dönemlerde bıraktırmış annelerde süreç hakkında bilgi verebilirse çok sevinirim ❤