Merhabalar benim 5,5 yaş ve 1,5 yaş kızlarım var. Fakat anlaştıkları nadirdir. Büyük kızım sürekli kardeşiyle uğraşır sinir etmeye çalışır. Küçük kızımda ablasıyla oyun oynamak istiyor sürekli peşinde. Aralarındaki dengeyi bir türlü sağlayamadım.mesela büyüğüm sinirlense kardeşine vuruyor kardeşide ondan öğrendi oda vurmaya başladı. Bu yaşlarda çocukları olupta bana cozum önerebilecek olan varmıdir? Gerçekten bazen tükendiğimi hissediyorum.