Kızlar bebeğimin kafasını elleyip sevenlere sinir oluyorum bişey olacak diye korkuyorum bide yumuşak hareketlerle değil de biraz hızlı sanki karşısında koca insan var gibi davranıyorlar içim gidiyor bişey olacak diye. Bıngıldağına falan. Tamam bıngıldak o kadar da hassas bişey değil ama kafasına dokunma işte şu insanlar bebek sevmeyi bilmiyorlar bence. Sizde de oluyor mu yoksa ben mi çok pipirikliyim