zeynpdemiiir eğer yürütece alıştı ise ayak ucuna basmak istiyordur belki diye aklıma geldi o sebeple sordum. Dediğiniz gibi her bebeğin gelişimi farklı, biz anneler biraz aceleci davranıyoruz bazen. Benim de bebeğim 8 aylık, emekleme ibareleri gösteriyor ancak henüz ileriye emeklemedi hiç. Ben de bir an önce emeklesin istiyorum ama aceleci davranmamak lazım. Yürümeye başlayınca sürekli etrafında koşturmanız gerekecek bir de bunu düşünün 😊