Lilalilaaaa Arkadaşlar bebeğim çok sık ağlıyor yetemiyornmuyum biterse yanlış mı yapiyorim sizlerde durum nedir
CizerBirAnne Lilalilaaaa benim kızım 4.buçuk aylık, o da bir haftadır her şeye aşırı ağlıyor. Atak döneminde normalmiş, geçecek inşallah dönemsel bir durum sizin yanlış yaptığınız bir şey yoktır büyük ihtimalle korkmayın 😊
Ysmnakdn 3 aylık bebgim sürekli ağlıyor gündüz uykusu yok sadece geceleri 4 saat kesintisiz atak haftasında olabilir bebeğiniz 4.ay atak haftası en zoru diyorlar
Lilalilaaaa Nasıl susturmM gerek bilmiyorum kalp hastasıyım ilk dogdugundaki gibi kucağımda dört donduremiyorum kucağıma alıp gezdiriyorum ama hoplatamiyorum