Bukiki Bebeğmin doğduktan sonra yüzünde sivilceler vardı omlar geçti 2 aylıkken yerleri siyah nokta kaldı sıkınca bildiğin yağ çıkıyor başına gelen ve geçen var mı çok kafama takılıyor izi kalacak diye korkuyorum 🤔😭
Yasemin34 Sıkma geçiyorlar benim kızımın yüzünde vardı sivilce gibi yağ bezeleri siyah nokta ben sütümle temizledim hergün duştan önce pamukla pansuman yapıp sonra 1 2 içinde duş aldırıyordum sıkarsan bebeğin yüzünde iz yapar dedi doktor sıkmadım