birpapatyaannesi Kızım bugün aşı oldu cok halsiz uyku halinde sürekli sesi çıkmıyor ağlayamıyor memeyi bile emmeye gücü yok neden olabilir 🥺🥺
DlrOzn birpapatyaannesi Hepatit b aşısı yan etkisi halsizlik uyku hali ateş huzursuzluk falan bizimde iki gün önce oldu sadece sürekli uyku haliydi arada bir mızırdanıyordu uykusunda sonra uyuya kalıyordu
aselsua birpapatyaannesi merhaba benim bebeğim de bir ay önce aynı aşıyı oldu ve bir günü aşkın şekilde uyku halindeydi halsizdi ama yan etkisi olarak halsizlik oluyormuş zaten suan kıpır kıpır
DlrOzn birpapatyaannesi Kusura bakmayın görmedim bildiriminizi Hayır hastaneye gitmedik çok şükür yüksek ateş olmadı zaten doğduklarında ilk dozunu yaptıkları için etkisi daha az olacağını söylemişti hemşiremiz Sizin bebiş nasıl oldu ciddi atlatmamıştır inşallah
DlrOzn birpapatyaannesi Allah yardımcınız olsun rabbim şifa versin lütfen güsel gelişmelerinizi bana söyleyin gerçekten çok merak ediyorum durumunuzu
birpapatyaannesi DlrOzn bugun gordim kızımı balimi iyileşmiş doktor erken çıkarma gibi durumunuz olabilir dedi gözlerini açmış emebiliuor sevdim sevdin geldim guzel kızım kuvezde cok ağladım cok üzüldüm sabah olsun gideyim yeniden
DlrOzn birpapatyaannesi İnşallah çok sevindim bebilin iyileşmesine raabim en kısa zamanda kucağınıza sağlıklı bir şekilde almayı nasip etsin. Sizde artık üzmeyin kendinizi sütünüz kesilir Allah korusun güzel şeyler düşünün bebeğinizin yanına güzel enerjilerle gidin ♥️