MinikAydoganlar Kızlar Solombaby dan kanguru sipariş etmeyi düşünüyorum ama önce fikir almak istedim alan oldu mu işe yaradı mı kullanışlı mı diye
SumeyraErva MinikAydoganlar ilk kizimda 20 gunden sonra kullanmistim hemde 6 7 ay felan simdi 12 gunluk kizim birazdaha toparlasin kendini kullanicam bunda da ben cok rahat etmistim kanguru sirt cantasi cikip rahat rahat gezebiliyodum
mervenurdzz MinikAydoganlar ilkay baby den aldım çok memnun kaldım ama yazın kullanmayı tercih etmezdim
Nebicimanne MinikAydoganlar bende tek cocuk var 2 haftaliktan beri yenidogan aparatiyla 3. Ayindan itibaren aparatsiz kullaniyorum baslik 2kiz 3uz bebekler ama birden cok cocukta nasil olur bilmiyorum
Busra543215 SumeyraErva kanguruyu ne zaman kullanabılıyoruz bebegım 3 aylık kangurumda var ama kullanmadım hıc
Melismetee Mamadus var bende aynı hemen hemen ama acayip kullanışlı ben çok memnunum özellikle kısa mesafelerde bile dışarda durmayan oğlum onla çok mutlu ve içinde uyuyor
SumeyraErva Handan57 ben kullanmistim 20 gunlukken kullananda var 2 3 aya kadar kullanmayanda var deneyip bakmalisin diyebilirim ben cok rahat etmistim puset felan sevmiyorum ben tasimasi daha zor geliyo bana
Handan57 SumeyraErva kullandım bugün ewt cok rahatmış puset war ama ben cok zor tasiyrm Pusete gücüm yetmiyordu
SumeyraErva Handan57 bende de var puset ama ben hic sevmiyorum ilk kizimda sadece bi kac kere piknige gidince almistim yanima onda uyutmustum o kadar
Mermaid16 MinikAydoganlar ben aldım kızım 46 günlük bir aylıkken tam yerleşemiyordu sanki.. yenidoğan aparatıyla tabi.. bugün kullanacaktım bu seferde çok terledi bende pusetle çıkardım ama rahat olcak gibi
MinikAydoganlar Mermaid16 ben şuan serin bi yerdeyim terlemeden yana sıkıntı olmaz diye düşünüyorum ikizlerim iki aylık hep kucakta olmak istiyorlar sanki işime yarar gibi
Tnzl İlkay baby den aldim oglum 4 aylik ama hic durmak istemiyo icinde rahat edemiyo cikmak istiyo yan kisimlarida goz kismina geliyo bakamiyo etrafa hic kullanamadim
elifnil Biz solomombaby kullanıyoruz yaklaşık 4 aydır.. çok da memnunum uyutamadığımda, evde tekken evi süpürürken bile giyiyorum hemen 💕