Miran1306 Bebeğim 6,5 aylık yürüteçe koydum durmak istemiyo sürekli ağlıyo hiç kullanmıyor ne yapabilirim alışır mı sizce?
Deletedmom_61 Miran1306 daha yeni mi aldınız acaba bende ilk aldigimda asla istemedi önündeki oyuncaklar sucbu derken nerdeyse 1 haftada alıştı
PembePelikan Miran1306 oğlum 7 aylık oldu 6. Aydan beri deniyorum asla durmuyor içinde, oyuncaklara elini bile sürmüyor, yürüteçte öylece duruyor adım atmıyor Bıraktım artık koymuyorum içine
emayy Miran1306 bizde dun aldik agladi geri aldik bugun tekrar denedim yine agladi az once koydum arkasindan bende tuttum guven verdim biraz sonra yavas yavas elimi ondan cektim duruyor simdi
NisaSeda21 Miran1306 ayağının altındaki halıyı kaldırın parke üzerinde kalsın nasıl oynar o zaman bizimki de öyleydi
Deletedmom_61 Miran1306 alışır inşallah benim kızımda ağladı ilk aha boşuna aldık dedim 1 ay olacak nerdeyse baya alıştı ama keyifliyken koyuyorum
PembePelikan Miran1306 öyle galiba, burdan da yazan çok oldu durmuyor diye Büyük oğlum 5 buçuk aylıkken koridorun bir ucundan diğer ucuna uçardı, küçüğü adım atmaya üşeniyor