Kızlar doğum yaptım kırkımız çıkalı 10 fün olmadı, sürekli sol parmağımda bi karıncalanma var, olan var mı böyle ya, geçenlerdede instagramda bi video izledim yabancı bi kadın doğumdan 3 hafta sonra parmağı karıncalanıyo ve sonrasında yoğun bakımlık oluyor konuşamaz hareket edemez hale geliyor canım çok sıkkın randevu aldım dua edin bişey çıkmasın 😔