Nsnsnan 2 aylık bebeğim sürekli gece yarım saate bir emmeye kalkıyor artık yoruluyorum mama mı versem acaba saha tok olması için ya da neden sık kalkıyor
Damla33 Nsnsnan 43 günlük bbm bebeğim yatarken veriyorm bnde 2 3 saat uyusun diye süt birikmio yoksa sürekli kalkio