Ryhn1919 Kizlar cok feci grio oldum 2 gundur 19 gunluk bebegime gecermi biraz agir atlatiyorum bas agrisi oksuruk hapsuruk bebegimede gecerse ne yaparim ben 😔
Ececan2006 Ryhn1919 covid olabilirsiniz test yaptiniz mi? Bebekler hafif atlatiyor icinizi rahat tutun bence ama doktoruyla iletisimde kalin
_SerenN_ Ryhn1919 ben ne zaman hasta olsam hemen geçer bebegime aynı şekilde oglum da ne zaman hasta olsa ondan bana geçer umarım sizde böyle birşey olmaz maske takıp önlem alabilirsin geçmiş olsun