Kızlar merhaba size birşey paylaşmak istiyorum 5 aylık kızım ek gıdaya başladık doktor önerisiyle anne sütü alıyor doktorumuz tadımlık vermemi istedi 3 gün bende başladım kabak havuç elma armut ama çevremdkiker ısrarla bir kaşık çocuğu doyurmaz hevesli ağzını açıyor ver fazla fazla birşey olmaz diyorlar bu konuda çok katıyım annem eşim kayınvalidem kimseye verdirtmiyorum bebeğim 5 aylık 6.5 kilo çok iyi bir bebek değil açıkcası ama algısı yerinde dönüyor gülüyor hareketli anlıyor herkes bana sen abartıyorsun diyorlar katı olmak konusunda yarın bir gün istahını kesersin vermezsen böyle diyorlar bende doktorun dediği şekilde ilerlemek istiyorum kademe kademe arttırarak sizce gerçekten doğru mu yapıyorum