cemile161_ SetenayCo canım kusura bakma cok soru sordum ama probıyotıgı ne kadar kullandın ıshalı bitince kestinmı yoksa vermeye devam ettınmj
SetenayCo cemile161_ cemile161_ Biz uzunca bir süre devam ettik. 3 ay kadar sanırım. Enterogermina sıvı halde. Tek kullanımlık plastik tüplerde. Her gün bir tane içiriyordum. Şimdi culturella diye toz halindeki başka bir probiyotiğe geçtik ama kızımda kabızlık olduğu için. Antibiyotik kullanımından dolayı değil.