Tam parka götürdükyolda giderken düştü ve alnı açıldı baya kanadı ilk iki saat gözlemledim bişey yoktu şükür yemeğini yedi oynadı suyunu içti güldü ama acaba enfeksiyon tutarmı alnı açık çok değil ama yinede içim rahat değil eşim bişey olmaz dedı geçer bir kaç güne dedi