benim bebeğimde 39 ile kendinden geçti eli kolu düştü gözü kapandı başı elime düştü sonra kendine geldi bir kaç dakika sürdü ama yaşandı. Ve covid çıktı bende dolven verdim dirençli ateş olduğu için 3 saat sonra 39a çıkmış yatarken ve hiç belirtisi yoktu. 2-3 bazen 4 gün sürüyor dirençli ateş. Calpol dolven değiştirerek verin. Sık sık ılık su duş ve en önemlisi ortam sıcaklığı 24 derece olmalı. Üşüme titreme de oluyor normaldir. Ama dikkat edin o sırada ateşi çıkıyordur. Bol bol su içmesi lazım ama işte iştahsız oluyorlar ve içmiyorlar. Sıvı da ateşi düşürüyor bu yüzden bile yatış olmalı bence. Ama işte sanırım yatırmıyorlar