Arkadaşlar merhaha 30 haziranda kızıma havuz siparişi ettim tahmini teslimat 5 haziran dediler neyse kargoya gelmiş fakat bazı sebepten dolayı alamadım eve getirmediler. Sonra iade oldu 1 / 3 iş günü içinde para hesapta oluyor sözde 10 günden fazla oldu hâlâ param hesabıma yatmadi bugün mesaj geldi kargo teslim alınmıştır diye kargoyu alan kişi de benmisim sozde kafayı yicem ya çiçek sepetinden baktım az önce iade tedarikçide yazıyor bu ne demek oluyorsa 230₺ çöp oldu anlayacağınız