Kızlar ya geçen diyarbakırdaydım, çarşının sonunda yeşil tabelalı kahve kuruyemiş satan bi yer vardı. Ve kahve ikram ettiler ama hayatımda içtiğim en iyi kahveydi. Acelemiz olduğu için geri dönüp soramadım. Bu kahve ne kahvesiydi lütfen biri çıkıp söylesin😂 birde taneli kahveydi ağıza böyle minik minik şeyler geliyordu