Mümkün mertebe açmıyoruz ama mecbur kalınabiliyor ne kadar geç başlarsa o kadar iyi ayrıca teknoloji çağındayız çocukları bunlardan uzak tutmak mümkün değil kaldı ki biz uzak tuttuk diyelim her ebeveyn aynı değil yaşıtları tv tablet vs bahsederken çocuklar uzaydaymış gibi bakakalmamalı