Miniktavsan kızım 3 ay 13 günlük.
15 gündür filan kendi beşiğinde yatmaya başladı doktor bana yatarak emzirme orta kulak intihabını tetikliyor demişti bende 15 gün önce yastık üstünde emzirmeye başladım daha sonra beşiğine koydum gece de yatakta emzirip beşiğine aldım parmak emmeye başladı beşiğe koyduğumda uyanırsa parmağını emiyor yani ben bişey yapmadan kendi kendine isterse yatak isterse beşik bide doktor kendi beşiğinde yatmak istemiyor dediğimde çarşaflarla yatagını destekle yumuşaksa dedi bizim ki sert yatak da arıyor olabilir bilemedim 🤪🤗