Ronya1303 Memede ağlıyor , sağarak verıyorum biberonla alıyor . Gece uykudan aniden ağlayarak uyanıyor . Sureklı kucakta olmak ıstıyor . Zormuş gerçekten 😞 sizler ne durumdasınız
Oktay0122 Ronya1303 kucaktan inince ağlaması sadece oyun oynarken ve kucakta rahatız en kötüsü de uyurken çiğlik çiğliğa uyanması herhangi bi sesten korkması
ArassMoms Ronya1303 4 gün sonra 4 aylık olucaz. Sürekli sokağa çıkmak istiyor kucakta ayakta durup etrafı izlemek istiyor. Oturunca ağlıyor kucakta olsa bile tüm gün ayakta tutuyor. İstediği olmayınca çığlığı basıyor. İşlerimi halledebildigim günler gelsin istyorum. Tek bakmak çok çok zor 🥺 neyseki bı gülüşüyle tüm yorgunluğumu alıyor
Ozgemre Asla uyumuyor mama reddi sürekli kucak istiyor sürekli ağlıyor hiç bişeyden mutlu olmuyor arabasını seven oğlum arabasına koyunca ağlıyor dışarı bile çıkamıyoruz