Hndnckn bebek kaç aylık bilmiyorum ama 4 aydan sonra rüya görmeye başlarlarmış. Gündüz gördükleri şeyleri filtreleyip gereksiz olanları rüya olarak beyinden atarlarmış o zamanda ağlama, bağırma, dönme, gözlerini açıp kapama olabilirmiş. Biz 5,5 ayda karşılaştık bu durumla. Doktorumuz anlattığı halde gidip ağlıyor diye emizirip kucağıma alıyordum ve bu sefer uyanmaları sıklaştı. Genelde uyuduktan 1-1,5 saat sonra ilk uyanmasını yapıyordu kızım. En son kontrolde doktorumuz kesinlikle kucağa alıp çocuğu uyandırmamamı, aslında bebeğin halen uykuda olduğunu söyledi. Aklına emmek gelmesin diye de ağladığında babası yanına gidiyor, hiç sesini çukarmadan sadece elini üzerine koyup susana kadar bekliyor. İki akşam 15 dk ağladı, bekledik sadece. 3. Akşam uyanma olmadı. Şimdi de iki gece ağlamıyorsa bir gece ağlıyor. Zamanla sıklık azalacak diye düşünüyorum. Bazen ağlar gibi oluyor biz gidene kadar susuyor fln.