0znur Kızlar merhaba, 16 aylık bebeğimin üst azı dişi çıkacaktı şişme vardı 1 haftadır. Bugün mosmor olmuş. İlk defa böyle oldu. Korkulacak bişey mi. Ne yapmam gerekiyor?
Danasininanasi 0znur benim bebeğim de diş çıkaracağı dönemde önce diş eti şişiyor baya kızarıyor hatta et parçası sarkıyor bıkac gün sonra da çıkarıyo. Üst 4, dişi de böyle çıkardı.