Gerçekten en çok zorlanacağımı sabredemeyeceğimi düşündüğüm süreçti kendisi oğlum 31 aylık biz 2 yaşındayken deneme yapmıştık fakat oğlumda hiçbir belirti yoktu beze dahi yaptığında farketmiyordu . 1 haftayı geçtik eğitimde nasıl olduğunu anlatacak olursam oğlum artık beze çiş yapmamaya başladı sabahları kuru uyandı öğle uykularından kuru kalktı ve birden kaka kaka diye yanıma gelip söylemeye başladı çişede kaka diyor 😂 hemen bezini çıkarttım bizde hem oturak hemde tuvalete koymak için aparat vardı ikisinede yaptı hiç sorun yaşamadık ilk 2-3 gün çişi kaçırdı küloduna 2-3 damla kadar , gün içinde bez taktığım halde dışarı çıktığımızdada hiç yapmadı bezine tuttu . 2 gün kaka yapmadı 2. Günün sonunda kaka kaka diye koştu ama tutamadı kaçırdı 3.gün oturağa yaptı fakat ağladı yaparken çişte kaçırma 2 gün sürdü 3.günü düzene girdi ve ben hiç hatırlatmadım hep geldiğinde kendi söylüyordu şuan hala öyleyiz çiş kaka varmı diye sormuyorum kendisi gelince anlıyor elimden tutuyor götürüyorum . Gece kalkmıyoruz hiç çünkü kuru uyanıyor gece kalkmalarına alıştırmak istemedim bir yandanda. Kitaplar çok yardımcımız oldu özellikle teonun kaka kitabını sürekli okuyoruz çok seviyor 🥰 anladımki çocuk hazır olduğu zamanı kendisi belli ediyor zorlamaya yıpranmaya hiç gerek yokmuş 🙏 darısı tüm annelerin başına 😘