gamzeeliz Ben kullanmadım kayınvalidem almış kullan kullan diye baskı yapsa da koymadım. O zaten yürütece tutunup yürümeyi kendisi öğrendi 8 aylıkken. O yüzden ben kullanma taraftarı değilim kullananlara da saygı duyuyorum. Kayınvalidem yürüteç kullan erken yürür filan diyordu kullanmadım çok şükür yine erken yürüdü.