Arkadaşlar kızım 3.5 aylık şuan. süt alerjisi gaz ağrılarından ötürü meme reddi yaşadık ve aşamadık , şuan alerjik mama yiyor. Alerjik mamadan öncesindede beslenmesi hep azdı. Yani mamayı yapıyorum oyalana oyalana ağzından çıkararar yarım saatte içiyor. Mamanın tadıyla derdi yok ama 3 saat sonra bile versem iştahlı bir şekilde içmiyor ne anne sütünü ne mamayı. Acaba 1 numara biberon başlığı mı az geliyor yanii az akıyor diye mi ? Lütfen deneyimi olan yazabilir mi . 3 farklı biberon denedim en rahat lansinoh ile içiyor