Bu durumu yaşayan var mı aranızda, düzelmesi için neler yapıyorsunuz? Hipofizadenom var bende sanırım bu yüzden süt üretimi çok fazla. Mastit oldum antibiyotik kullanmaya başladım sağıyorum da sürekli ama geçici gibi görünmüyor. Benzer durumları yaşayan oldu mu?