Bir de size bir konu hakkında daha soru sormak istiyorum kusura bakmayın bebekle ilk yolculuğum olduğu için merak ediyorum bebeğin ilaçları maması ve suyu uçak içine nasıl alınıyor mesela termos ile mi veya biber onlara 100 milimlik şekilde mi nasıl yapılıyor bu konu hakkında bilginiz varsa çok sevinirim benimle paylaşırsanız🫶🏼