Esralparslan1 Kızlar merhaba bebeğim 3 aylık rotavirüs aşısı oldu 2 gün önce aşırı derecede ağlıyor huysuz dün foş diye kustu iştahı yok başına gelen var mı yardımcınızın lütfen 😒😒
Esralparslan1 midekoruyucu yok denemedim hiç kakasını yapmak istiyor ama yapamıyor sürekli ayaklar hava da ne yapacağımı şaşırdım 😭