SumeyraErva asbek ilk kizimda gunde bi kere mama veriyoduk annem siringayla az az damlatarak veriyodu emmeyi de unutmasin diye yaklasik 3 ay kadar bieron kullanmadim hep siringayla verdim siringayi 2 gunde bi degistiriyodum her mamadan sonrada kaynatiyodum
Cktha asbek enjektor kaşık ama ben chicconun biberon kullandım enjektorle akittim hep skinti yaşamadık emme de
asbek SumeyraErva ben şırınga ve kaşıkla veriyorım ama ağzında tutuyor geri çıkarıyor bütün mama boşa gidiyor şırınga ile nasıl yapıyorsunuz acaba
SumeyraErva asbek az az ben sikiyodum ama yutuyodu kizim agzinda bekletse bile bi sure sonra yutuyodu cikarma gibi bisey yasamadim hic
Gyed asbek kaşıkla veriyorum 3 defa içiyor mama genelde emziriyorum da severek yiyor kaşıkla ne kadarlık bebeginiz