Kızlar bu hafta inanılmaz zor geciyor dislerimiz alttan iki adet cıktı 5 aylıkken suan eller sürekli üst damakta onunda huzursuzluğu olabilir belki ama normalde 9 da gece uykusuna gecen bebeğim 12 1 e kadar ağlıyor saat bası emmeye kalkıyor ek gıda desen almıyor hicbir sekilde mutlu olmuyor.Normalde cok güleç bir bebek ama bu hafta sürekli ağlıyor sürekli bir tek dısarı cıkarınca susuyor uyumak istemiyor ama uykusu var 4.ay atağı yasamadık ama suan atak dönemindeyiz en zor dönemdeyim sanırım ya sizler de yasadınız mı gecici mi bu cünkü o kadar zorlanıyorum ki ne zormus anne olmak😢