Gokce_ Bebeğim 2aylık doğduğundan beri aptamil içiyor kabızlık ve gaz vardı. Özellikle kakasını zor yapıypr ve katı afedersiniz. Bende smaya geçtim 2 gün oluyor daha da bi kötü oldu gaz sancısından ağlıyor bazen baya kabızlıkta daha da kötü oldu gibi. Acaba yeni geçtiğim için mamaya uyum sağmak için mi böyle oldu 3 5 gün daha kullansam daha iyi olur mu ? Yoksa kyllanır kullanmaz rahatlaması mı gerekirdi tecrübeli anneler var mı bu konuda
gizzzy35 Gokce_ Benim bebeğime de sma dışında bütün mamalar sıkıntı yaptı. Evolvia, Aptamil hatta ve hatta çok iyi denilen hipp mahvetti. Sma kullanmaya devam ediyorum severek içiyor. Kakası da normal
nhduman Bana doktorun ilk sma ve aptamil demişti hangisini istersen onu kullan diye. Sma bizi mahvetti. Dediğiniz gibi kabız oldu çocuğum mahvoldu. Sonra aptamil aldım, içine damla zeytinyağı döktüm o düzeltti.
Gokce_ nhduman smadan da o Kadar memnun olan var ki bize de yaramadı o zaman, sizinde kakasını yaparken zorlanıyor mu ve katı halde mi yapıyor aptamili içerken
nhduman Gokce_ şuan ikisini de bıraktık sadece anne sütü alıyor kızım. Ama çocuk zeytinyağı damlatmıştım sonradan . Öyle çözmüştüm problemlerimizi.