Kızlar kızlar bugün 3. Gün ilk güne istinaden biraz iyiyiz çok şükür geceleri 1 defa çişe kaldırıyorum yapmıyo yatağınada yapmıyo klozetine ben otutturursam yapıyo oturtmazsam nereye olursa yapıyo 😂😂 ne kadar silsemde ev ciş kokuyo neyse asıl demek istediğim oğlum çiş ve kaka demiyor ihtiyacını dile getiremiyor yani dile getiremediği için henüz eğitime devam etmeli miyim ertelemeli miyim sizce devam edersem öğrenir mi ihtiyacı geldiğinde dile getirebilir mi yada klozete yapmayı alışkanlık yapabilir mi