dlsclk Kızlar bebeğim 9 aylık olacak kışın günde 5-6 kere çişli bezi olurdu ama son bikaç gündür epey azaldı . Yaz geldiği için ilk terle de atıyordur diye düşündüm ama 3 tane felan çişli bezi . Acaba sütüm mü azaldı pek ek gıda da yemiyor
Gokayrab dlsclk kg su normalse üzülmeyin bu aylarda çok kg almıyorlar algıları açılıyor etrafı keşif yürüme emekleme çabaları.
mucizem3006 dlsclk aç olsa ağlar uyumaz belli eder zaten, benim oğlumda yaz girdiğinden beri az çiş yapıyor büyük ihtimalle terle atıyorlar sıcak olduğu için
Dondurmalikahve dlsclk Bebeğiniz büyümüş artık çişli bezleri ek gıdadan sonra doyup doymadığını gösteren bi kriter değil ama gerçekten çişi azsa susuz kalıyor olabilir veya terle atıyor olabilir.