Merveeemeeliss Nurellaaaa ben otacınınkini kullanıyorum gratiste var 38 tl bişi içeriği temiz olarak onu bulmuştum yüzündekiler geçti ama gene de kullanıyorum
Nur1818 Nurellaaaa canım benim bebeğiminde olmuştu ısilik demişti doktor emzirirken senin sıcagin onun sıcağı normal yeni doğan bebeğin cildi kuru olduğu için. 1 haftada geçmişti kendiliğinden hergun duş aldır
GokceOrmanci Sudocrem kullanıyorum bende. Oğlumda olmadı bişey ama tedbir amaçlı her sabah yuzune ve boynuna yani ısırık olabilecek sıcaktan kizarcak yerlerine sürüyodum. Hala sürüyorum gerçi 2 buçuk aylikiz