mavigokyuzu120666 Nasıl yapıyorsunuz boğazına kaçtı çok korktum kendine zor geldi yanlış mı yaptım sırt üstü yatarken damlattık 1-2 damla sonra kaldırdık çevirdik ama çok kötü oldu
fadikada mavigokyuzu120666 sırt üstü değil yan çevir öyle damlat canım . Damla dediğin serum fizyolojik değil mi ?
Wanderlust mavigokyuzu120666 yan cevirip yapmaniz gerek mutlaka birilerinden yardim alarak deneyin zmanala alisirsinjz
fadikada mavigokyuzu120666 eşiniz veya birileri yardım etsin yan yaparsanız daha iyi olur benim kızımda çok hareketli ama ben alıştım artık bir şekilde yapıyorum 😂
mavigokyuzu120666 Wanderlust kaç damla yapıyorsunuz 1aylık bebeğim hızlı mı sıkıyorsunuz gezine kaçmıyor mu ı zaman
Wanderlust mavigokyuzu120666 biz ilk aylar hic gerek duymadik 9 ay sonrasinda hasta oldugunda kullandik sadece youtube uzerinden kullanimi nasil diye yazarsaniz bircok doktorun kullanim videolarini bulabilirsiniz izleyip o sekilde deneyin 🌸