Sedaaksyy Kızlar bebeğim 7 aylık yanından ayrılınca öyle ağlıyor ki babası yanında abla yanında benim peşimden ağlıyor üç dort gündür böyle yapiyor bu ne kadar sürecek ya
Busranur_65 Sedaaksyy benim kızımda öyle abdest almaya gidiyorum BÖyle bi ağlama yok bütün evi emekliyor çıktığımda mutfakta buluyorum balkonda buluyorum emekleyip beni arıyor 😊 kaybetme korkusu yaşıyor demekki büyüdükçe alışacaklar artık
Ruveydaa98 Sedaaksyy asla bensiz durmuyor odadan çıktığım an çığlık kıyamet. Kızımda böyleydi hala böyle peşimden ayrılmaz nereye gitsem oda gelir tuvalete bile beraber giriyoruz. Kızım 2 yaşında bu arada
Sedaaksyy Busranur_65 bizimkinde henüz emekleme yokta babası ablası yanindalar yani tek bir başına bırakmıyorum bas bas bağırıyor vallahi on saniyede tuvalete girip çıkma yeteneği kazandım
Banucetin Sedaaksyy bende bundan sonra da devam edecek emekliyor atağa kalkıp koltukta dikiliyor oyun kuruyor ama hala yalnız kalamıyor hatta son 10 15 gündür zirve yaptı 🤦♀️
Snowglobe Sedaaksyy malesef sürekli anne görmekten olıyo. Ve sanırım TV de izletmiyosunuz. Benim gördüğüm kadarıyla TV izleyen bebeler de böyle Bi durum yok. Bazen keşke izletseydim diyorum
Sedaaksyy Snowglobe yok canım 1 yaşına kadar sakınıyoruz evde kendimizde çok izlemeyiz ablası çizgi film izlerken bazen bakıyor ama ilgisini cekmiyo fazla
Sedaaksyy Ruveydaa98 ayy 😱😱 benim ilk kızım böyle değildi ya kendi kendine oynardı tabi bazen ağlardı peşimden ama nadiren yani öyle her dakika değil , bu anında ağlıyor
Alparslan27 Benimki de tam 7 aylık aynı durum var öyle ağlıyor ki artık Boğaz’ları açıyor yani fark ediyorum. Tv açmam ama siyah ekran YouTubedan çocuk şarkıları açıyorum. Gerçi çokta bir işe yaramıyor. Ama tuvalete gidicek kadar bir vaktim oluyor.
gns_123 Sedaaksyy ben hic TV acmiyorum devamlı onunla vakit geçirdiğim için galiba beni oyun arkadaşı yapti. Kendi basina oynadığında gizlice kaçıyorum yada odadan sesleniyorum ama.banamisin demiyor. Saniyesinde ağlıyor. seni çok iyi anlıyorum benimde 7aylik bebis