Merosat Arkadaşlar bebeğimde yoğun burun akıntısı var buhar makinesine nane yağı ekliyip çalıştırıcam bide cold mix i öneriyorlar onu kullanıp memnun olan varmı? Nasıl kullanmam lazım burun akıntasına iyi gelirmi?
Pnaar34 Merosat grip oldugunda 2 aylikken yakasina 2 damla dökerek kullaniyordum cok keskin kokusu var rahatsz olup agliyordu bende biraktim kullanmayi
Ebruu67 Merosat tam bu postu acacaktim. İyi oldgunuz actigniz banada fikir olur.Bizimde tikali bazen akiyor
Tospikler Merosat ben cold mix kullandım yastığa damlatiyordum çok memnun kaldım. 1 yaşını geçmişti. 2 yaşından sonra da yakasına damlattim
incitanesii Merosat ben kullanıyorum bir aylık bile değildi aldığımda ama sakın yastığına yada yakasına damlatmayın cildi tahriş eder temas ederse. Brn bi ağız mendiline damlatıyordum kısa sürede açıyordu burnunu açıncada kaldırıyordum faydasını gördüm ben halada kullanıyorum