anneyimben25 Aşıdan sonra neler yaşadınız kızlar biz sabah olduk ama henüz bi ateş vs durumu olmadı sadece uykuya meyilli halsiz gibi. Ateşi olanlar hemenmi oldu yokda gecemi ?
pogacayanakk anneyimben25 her çoçukta ateş olmuyor benimkinde de sadece halsizlik oldu gün boyu uyudu nerdeyse