Herkes gülümsemene karşılık vermesi gerekiyor agulamalarin başlaması gerekiyor diyor ama benim bebeğim çok nadir euv sesi çıkarıyor günde 1 yada 2 kere diyebilirim konusuyorum karşısında değişik sesler çıkarıyorum güldürmeye çalışıyorum ama gülmüyor endiselenmeli miyim normal mi