prensesannesiiiiiiiiii bıraksam uçacak 😂 yani zamanında yapması gereken her şeyi yapıyor emeklemiyor ama sürünüyor konuşmuyor ama çalışıyor 😬 anne mama demeyi öğrendi isteklerini bazen hareketleriyle dile getiriyor ne bilim yani olması gerekenleri yapıyor. Kahvaltı da önlem cesitleri yiyor günlük yanına avokado peynir şeftali kaşar muz kayısı bu tarz meyvelerle bazen pankek yapıyorum zaten bebek pankek yumuşacık oluyor bizim yediklerimize göre bazen yanına ceviz ve keçiboynuzu pekmezi ekliyorum menemen yapıyorum domatessiz kahvaltı öğününe akşamları genel de çorba her çeşit ama farketmiyor kırmızı biber sebze köfteli yoğurt çorba yani şuan yiyebileceği her şeyi günlük yapıyorum patates çorbası falan