Belki biraz saçma gelecek bilmiyorum ama aşırı sinirli. Yani çoğu zaman bildiğiniz öfke nöbetleri geçiriyor. Bildiğiniz nöbet yani. Daha 6 aylık. İnanması zor. Kendini paralıyor, ağlıyor, bağırıyor, nefes alamayana kadar çığlık atıyor sonra öksürük krizine giriyor. Çoğu zaman bana saldırıyor. Kendini kasıyor geri atıyor. Mesela ek gıda vermek istiyorum ağzını kilitliyor kaşığı tutup fırlatıyor sonra bana vurmaya calısıyor :( istemediği sevmediği bir şey olduğunda resmen olay çıkarıyor. 6 aylık kız bebeğin bu kadar agresif olması beni korkutuyor acıkcası. Evde gergin bir ortamda yok. Hani bebek dediğin ağlar filan da bu bildiğiniz öfke nöbeti. Bazen 1 saat sürüyor sakinleşmesi ve bunu rutin olarak günlük her ek gıdada her banyo sonrasında yaşıyoruz. Sakinleşirken büyük insanlar gibi derin derin nefes alıyor filan bazen komiğime gidiyor ama bazen de korkutucu geliyor. Bu normal mi ? Her bebek böyle değildir diye düşünüyorum. Bir de bebek bu niye şiddete eğilimi varmış gibi davranıyor😢